Δευτέρα, 9 Ιουνίου 2014

Πρόταση για δρομολόγηση προαστιακού τραίνου στη διαδρομή Κοζάνη-Πτολεμαίδα-Αμύνταιο-Φλώρινα

ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΤΑΘΜΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ με Α/Α ΡΕΝΩ (δεκαετία 50)
 Σημαντική πρόταση από τον Γ.Νάθενα *
 Οταν, με το καλό, αποκατασταθεί η αποξηλωθείσα απο την ΔΕΗ σιδηροδρομική γραμμή ξανά απο Αμυνταιο και Πτολεμαίδα προς Κοζανη, θα πρέπει η τοπική κοινωνία της Δυτικής Μακεδονίας να διεκδικήσει την δρομολόγηση τοπικού-προαστιακού τραίνου με αυτοκινητάμαξα στη διαδρομή Κοζανη-Πτολεμαιδα-Αμυνταιο-Φλώρινα
( 5 δρομολογια ημερησιως για τοπικη εξυπηρετηση και μετακινησεις εργαζομενων προς τα εργοστασια της ΔΕΗ, στα αστικα κεντρα της Δυτικης Μακεδονιας κλπ). Τα δρομολόγια αυτά, εφ΄οσον ρυθμιστεί δρομολογιακά να διασταυρώνονται στον ΣΣ Αμυνταίου με τα τραίνα Φλώρινας-Θεσσαλονικης (και αντιστροφως), θα δίνουν την ευκαιρία για μετεπιβίβαση ωστε όποιος θέλει απο Κοζανη η Πτολεμαιδα να κατευθυνθεί προς Αρνισσα, Εδεσσα κλπ ή απο Πτολεμαιδα προς Θεσσαλονίκη, να μπορειίνα το κάνει...Και για να μην φέρει αντιρρήσεις η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ας αναλάβει η ΔΕΗ να επιδοτήσει την λειτουργία και αυτών των δρομολογίων, όπως κάνει άλλωστε και με τα τραίνα Θεσσαλονικης-Φλώρινας, ως αντισταθμιστικό μέτρο για την περιβαλλοντική όχληση της περιοχής, στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης


*ο Γεώργιος Ε.Νάθενας είναι μαθηματικός-συγκοινωνιολόγος, πρώην ειδικός σύμβουλος ΟΣΕ με κύριο αντικείμενο στον σχεδιασμό και ανάπτυξη του Προαστιακού σιδηροδρόμου της Αθήνας και πρώην Πρόεδρος του ΣΦΣ
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.