Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Aποκαλύπτουμε γιατί κόπηκαν τα δρομολόγια στις προαστιακές γραμμές


Το blog των μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ 
 αποκαλύπτει γιατί κόπηκαν τα δρομολόγια στις προαστιακές γραμμές.
Με συνέπεια στην έγκυρη ενημέρωση,με μαχητικότητα ενάντια στην προπαγάνδα
με ατράνταχτα στοιχεία σας ενημερώνουμε για τους πραγματικούς λόγους της αναστολής των δρομολογίων.

Αγαπητοί συνάδελφοι και επιβάτες είναι αλήθεια ότι οι πολιτικές του μνημονίου 
χτύπησαν το σιδηρόδρομο με μεγάλη σφοδρότητα.Η έλλειψη χρηματοδότησης και η έλλειψη προσωπικού για την συντήρηση του τροχαίου υλικού είναι ο αποκλειστικός λόγος της διακοπής των δρομολογίων που συναπάγεται σε έλλειψη τροχαίου υλικού το οποίο έχει καθηλωθεί από βλάβες ή έλλειψη ανταλ/κών.
Διάφοροι διακινούν σενάρια για έλλειψη μηχανοδηγών και μάλιστα πάνε πιο πέρα καθώς προπαγανδίζουν για τεχνητή έλλειψη  μηχανοδηγών για να καλυφθούν υπηρεσίες με εμπορικά τρένα!! κάτι το οποίο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Στα παρακάτω έγγραφα θα δείτε το σύνολο του τροχαίου υλικού και πόσες μονάδες είναι σε ακινησία.
Εμείς επιρίπτουμε ευθύνες στο σύνολο των υπευθύνων χωρίς καμία διάκριση ή διάθεση να καλύψουμε τον οποιονδήποτε .Από πολιτικούς μέχρι προισταμένους που με την τακτική τους ή την αδιαφορία τους ή οποιονδήποτε λόγο έφεραν τον σιδηρόδρομο σε αδιέξοδο.

Διαβάστε λοιπόν τα έγγραφα που αποκαλύπτουν ότι
από 17 Railbus τα 10 είναι σε ακινησία (κωδικός 560)
από 15 ΜΑΝ     τα 9  είναι σε ακινησία ( κωδικός  621)
από 10 Desiro  τα 3 είναι σε ακινησία (κωδικός 460)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.