Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

Ενημέρωση από το Δ.Σ της ΠΕΠΕ

Αρχικά εγκρίθηκαν τα ΤΑΠΕΛ εκτός ενός αιτήματος.

Στη συνέχεια, προχωρήσαμε με ενημέρωση στα θέματα της ημερήσιας διάταξης.

Μετά από την παραίτηση του συναδέλφου Γκαντιτζηκίδη από
μέλος του ΔΣ, υπήρξε αντικατάσταση του από τον συνάδελφο Ιορδανίδη Σίμο. Την θέση του εφόρου κατέλαβε ο Αποστόλης Καλαμάρας έπειτα από την προβλεπόμενη μυστική ψηφοφορία.

Έγινε εισήγηση από την Νέα Έλξη - Αναγέννηση για νομική κάλυψη όσων επιθυμούν να προσφύγουν, νιώθοντας ότι αδικήθηκαν κι έχοντας έννομο συμφέρον, κατά της διαδικασίας των προαγωγών. Αποφασίστηκε -όπως προβλέπει το καταστατικό- να εγκριθεί κάλυψη των εξόδων για όσους καταθέσουν αίτημα στην ΠΕΠΕ (χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό των μέχρι πρότινος εκτελών χρέη Μηχανοστασιαρχών).

Αποφασίστηκε η συμμετοχή της ΠΕΠΕ στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ την Πέμπτη 8/12 με παράλληλη έκδοση σχετικής απεργιακής ανακοίνωσης.

Ως προς το θέμα της μαθητείας των βοηθών, κατατέθηκε σχετική επιστολή τους υπογεγραμμένη και από τους 22 προς την ΠΕΠΕ, είναι γνωστό ότι υπάρχει πρόγραμμα εκπαίδευσης καταρτισμένο από την Τραινοσέ. Περιμένουμε την έγκριση του από την ΡΑΣ για να προχωρήσει θετικά το θέμα. Αποφασίστηκε να κοινοποιηθεί σε όλα τα μηχανοστάσια η εγκύκλιος της Τραινοσέ για την εκπαίδευση των βοηθών.
(Ο πρόεδρος είπε χαρακτηριστικά ότι θα πρέπει να ψάξουμε τι συμβαίνει με το θέμα και πως θα το προσεγγίσουμε προσεκτικά).

Ως προς το θέμα ωρών μηχανοδήγησης η εισήγηση της Νέας Έλξης - Αναγέννησης είναι ότι εφόσον η κατάσταση τόσο του δικτύου όσο και του τροχαίου υλικού πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο δεν δεχόμαστε καμία αλλαγη.
Άλλωστε, δεν μπορεί να γίνει διαβούλευση καθώς θεωρούμε την σημερινή διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντελώς ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ.

Η Δημοκρατική Συμπαράταξη δεν επιθυμεί καμιά αλλαγή ως προς το θέμα ωρών μηχανοδήγησης. Η Εξέλιξη θεωρεί ότι πρέπει να συζητήσουμε αλλαγές με τη διοίκηση επί της πρότασής της.

Λάβαμε επιστολή απάντηση σε ορισμένα θέματα που τέθηκαν από την ΠΕΠΕ στο σωματείο του Γερμανών Μηχανοδηγών GDL (Θέματα ασφάλειας - ερεύνα συνθηκών ατυχημάτων και εργασία συνταξιούχων Μηχανοδηγών στο δίκτυο). Όταν μεταφραστεί το κείμενο της απάντησης θα δημοσιευθεί.

Αποφασίστηκε να γίνει επιστολή στο Υπουργείο με το αίτημα των 4 μεταταγμένων στον κλάδο συναδέλφων που επιθυμούν να παραμείνουν στην Έλξη.

Ως προς το ΣΤΑ, συμφωνήθηκε αυτό να διοργανωθεί στην Αθήνα στις 14 και 15/12.

Συμφωνήθηκε να συμμετέχουμε ως σωματείο στην συνάντηση που οργανώνουν οι οδηγοί του τραμ με τα υπόλοιπα σωματεία της ΣΤΑΣΥ.

(Οι αποκλεισμοί σωματείων της ΣΤΑΣΥ από αυτή τη συνάντησή δείχνει τον κατακερματισμό που επικρατεί στον συνδικαλιστικό χώρο των αστικών μεταφορών της Αθήνας, καμία σχέση δηλαδή με το ενιαίο μέτωπο μεταφορών που ψευδώς ακούμε τόσα χρόνια).

Συζητήθηκε το θέμα των προαγωγών στην έλξη και διαπιστώθηκε μεγάλη διάσταση απόψεων.

Η Νέα Έλξη - Αναγέννηση θεωρεί ότι οι προαγωγές ήταν μόνο για βόλεμα, εκκαθάριση προσώπων και χτίσιμο κομματικού μηχανισμού. Η διαδικασία και πολλές από τις επιλογές εξέθεσαν ανεπανόρθωτα την διοίκηση και την τριμελή επιτροπή που ασχολήθηκε με αυτές.

Συμφωνήθηκε να ζητηθεί με επιστολή από τη διοίκηση να μη προκηρυχθεί η θέση που απόμεινε στον προγραμματισμό υπηρεσιών στην Αθήνα, αλλά να καλυφθεί από όσους ήδη έχουν καταθέσει αίτηση.

Συμφωνήθηκε να αποσταλεί γράμμα προκειμένου να ληφθούν μέτρα για την υγιεινή και ασφάλεια στα μηχανοστάσια. Είναι τραγική η κατάσταση και αυτό γίνεται φανερό κι από τα εργατικά ατυχήματα που έχουν συμβεί τελευταία.

Τέλος, ζητήθηκε από τις Νέα Έλξη - Αναγέννηση και τη Δημοκρατική Συμπαράταξη να βγει ανακοίνωση από το σωματείο που να καταδικάζει την διαδικασία των προαγωγών. Όμως, ο πρόεδρος αρνήθηκε επίμονα οποιασδήποτε ανακοίνωση για το θέμα.


Μάλιστα, η παράταξη της Εξέλιξης αποχώρησε(!!!) από τη διαδικασία και τελικά, υπερψηφίστηκε κατά πλειοψηφία η πρόταση να βγει η σχετική με της προαγωγές ανακοίνωση.

Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.