Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

Νέα από το Δ.Σ. της ΠΕΠΕ

Αρχικά εγκρίθηκαν 3 αιτήματα για το ΤΑΠΕΛ.

Στην συνέχεια έγινε ενημέρωση για τρέχοντα θέματα.

Περιμένουμε την υπογραφή της εταιρείας για πληρωμή των αναπαύσεων όπως και των υπερωριών του 2016. Για το θέμα
της πληρωμής των αδειών, το ζήτημα εκκρεμεί ακόμα στην νομική υπηρεσία.
Στάλθηκαν επιστολές για την αναμόρφωση της αίθουσας αναμονής των Μηχανοδηγών στην Ειδομένη όπως και για τις συνθήκες ασφαλείας του προσωπικού στο ΜΘ.

Για το θέμα των της πιστοποίησης των Βοηθών Μηχανοδηγών, υπάρχει η πληροφόρηση ότι η ΡΑΣ έχει προτείνει κατάλογο με ονόματα συνταξιούχων για εκπαίδευση. Συνεπώς, υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να ανοίξει μια κερκόπορτα με σοβαρές συνέπειες για την Έλξη. Οι κινήσεις του σωματείου πρέπει να είναι προσεκτικές.
Πάρθηκε λοιπόν απόφαση για ανοιχτή επιστολή προς τους συνταξιούχους συναδέλφους που θα τους υπενθυμίζει την διαδρομή τους στον κλάδο και θα επισημαίνει τις επιπτώσεις που θα έχει για την σύνταξη τους βάση του νόμου το να εργαστούν σε μια ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία.

Λέμε ΟΧΙ στην εργασία των συνταξιούχων και αντίθετα στηρίζουμε προσλήψεις νέου προσωπικού στην Έλξη.
Η παράταξη της ΝΕΑΣ ΕΛΞΗΣ- ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ θεωρεί ως αποτελεσματική την λύση της πολιτικής απόφασης - πρωτοβουλίας, στηριζόμενη στην εφαρμογή των μεταβατικών διατάξεων του άρθρου 30 του νόμου 3911.

Στο θέμα των δικαστικών διεκδικήσεων, μετά την απόφαση του Αρείου Πάγου για την υπερβάλλουσα μείωση του 25% στους ΟΤΑ, θεωρούμε ότι η εξέλιξη αυτή θα επιταχύνει την επίλυση του ζητήματος και για τις Μηχανοδηγούς, καθώς αναμένουμε την σχετική απόφαση σε δεύτερο βαθμό για τον κλάδο μας. Επίσης, εκδικάστηκε η αγωγή για αύξηση της αποζημίωσης παραίτησης (με βάση τα νέα δεδομένα του ιδιωτικού τομέα) και αναμένεται η σχετική απόφαση.

Θα γίνει άμεσα επιστολή για την συνάντηση σε επίπεδο ΔΣ με το σωματείο των Μηχανοδηγών των Ιταλικών Σιδηροδρόμων.

Ως προς τα κυκλώματα.
Οι παρατάξεις της ΝΕΑΣ ΕΛΞΗΣ- ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ και της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ επισήμαναν τις παρατηρήσεις και κατέθεσαν τις προτάσεις τους επί των σημερινών κυκλωμάτων.
Πάγιο αίτημα είναι να καθίσουν οι παρατάξεις όλες μαζί σε ένα τραπέζι και να συζητήσουν με την υπηρεσία τις αλλαγές επί των κυκλωμάτων. Υπάρχει πρόταση που μπορεί να επιτύχει την εξομάλυνση και τον εξορθολογισμό της εργασίας.

Αναλυτικά η πρόταση της ΝΕΑΣ ΕΛΞΗΣ- ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ έχει ως εξής:

Υιοθετείται η πρόταση του Μ. Βόλου για το 52/55 στην Θεσσαλονίκη με διανυκτέρευση (μαζί με μηχανοδηγό από το ΜΘ).
Το 1510/1511 να επιστρέψει στο ΜΑΙ καθώς λύνει το πρόβλημα των κενών προσωπικού στο ΜΑΙ.
Το 884/53 συνάντηση για τους μηχανοδηγούς.
Ενώ με το 884 οι βοηθοί θα πηγαίνουν στον Λιανοκλάδι για διημέρευση (1 διανυκτέρευση), καλύπτοντας έτσι τα κενά του Μηχανοστασίου του Λιανοκλαδίου και θα επιστρέφουν με το 885.
Το 52/55 συνάντηση για το ΜΑΙ με Μηχανοδηγό και Βοηθό.
Τα 50 και 56 με διανυκτέρευση για το ΜΑΙ με δύο Μηχανοδηγούς.
Το 884/885 επιστρέφει στο Μ. Λιανοκλαδίου.
Το 58/885 συνάντηση για τον Μηχανοδηγό και διανυκτέρευση στη Θεσσαλονίκη για τον Βοηθό.

Επιπλέον, αναδιοργάνωση των προαστιακών υπηρεσιών (σε ΜΑΙ και Μ. Πάτρας)
με στόχο την εξοικονόμηση ενός ατόμου.
Ζητήθηκε επίσης σειρά αλλαγών στις εφεδρείες και της “ουρές” των Desiro στο ΜΘ για καλύτερη κάλυψη του Μηχανοστασίου.

Η παράταξη της Δημοκρατικής Συμπαράταξης πρότεινε επίσης να πάρει στην διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη το εμπορικό τραίνο της COSCO το ΜΑΙ με δύο Μηχανοδηγούς με διανυκτέρευση στη Θεσσαλονίκη (η ΝΕΑ ΕΛΞΗ- ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ δεν έχει αντίρρηση ως προς αυτό, δηλαδή όσον αφορά το ένα από τα δύο εμπορικά τρένα).

Έγινε πάλι συζήτηση ότι παρατηρούνται κανονιστικές παρατυπίες από κάποιους συγκεκριμένους προϊσταμένους. Η Δημοκρατική Συμπαράταξη εντόπισε και καινούργια λάθη. Οφείλει άμεσα τόσο το σωματείο όσο και η διοίκηση να σταματήσει αυτά τα φαινόμενα.


Τέλος, για το θέμα των ΜΕΚ, αποδείχτηκε με στοιχεία, βάση της περιγραφής των αρμοδιοτήτων της θέσης από την ίδια την υπηρεσία, ότι οι ΜΕΚ δεν μπορούν να Μηχανοδηγούν. Ο πρόεδρος συμφώνησε λοιπόν ότι έγινε λάθος και δεν πρέπει να επαναληφθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.