Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

Καταγγελία κλειδούχου Τσιάμη Δημήτρη

Λάβαμε και δημοσιεύουμε καταγγελία του συναδέλφου κλειδούχου Τσιάμη Δημήτρη.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

 ΕΠ. ΤΣΙΑΜΗΣ                                                                            ΠΡΟΣ
 ΟΝ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ                                                                       Π.Ο.Σ       
 ΕΙΔ. ΚΛΕΙΔΟΥΧΟΣ                                                                 ΔΣ.Σ.Σ.Θ.                                                
 ΕΔΡΑ ΒΟΛΟΣ                                                                      Δ.Σ.Σ.Π.ΕΛΙΓΜΩΝ 


ΘΕΜΑ: Καταγγελία
Προς  Σταθμάρχη Βόλου
Αποστολέρη Γεώργιο 
 Βόλος 26/6/2017   

Καταγγέλω τον κεντρικό Σταθμάρχη Βόλου Αποστολέρη Γεώργιο για την, απρεπή, απαράδεκτη , αλαζονική και αυταρχική συμπεριφορά του απέναντι στο πρόσωπο της γυναίκας μου. Συγκεκριμένα το Σάββατο 24 Ιουνίου 2017 εργαζόμουνα το ωράριο 05:00-13:00. Για λόγους υγείας πήγα στο Νοσοκομείο του Βόλου για ιατρικές εξετάσεις. Ειδοποίησα το Σταθμάρχη υπηρέσιας Αποστολέρη Γεώργιο  ότι αδυνατώ να προσέλθω στην εργασία.  Το δελτίο ασθενείας φρόντισα  να το στείλω με την γυναίκα μου στο γραφείο κινήσεως του Βόλου. Στο  γραφείο βρισκότανε   ο σταθμάρχης υπηρεσίας Αποστολέρης Γεώργιος που εκετελεί και χρέη Κ.Σταθμάρχη. Παραδίδοντας το δελτίο ασθενείας, άρχισε με έντονο και αυταρχικό ύφος να καταφέρεται εναντίον μου. Οι έντονες φωνές του  είχαν ως αποτέλεσμα να δημιουργήσουν στην  γυναίκα μου δυσαρέσκεια και ταραχή
Απείλησε και διαμήνυσε την γυναίκα μου ότι :

    • Θα στον στείλω άνεργο στο σπίτι
    • Είμαι ο χειρότερος υπάλληλος
    • Δεν θα πληρωθεί ποτέ Κυριακή
    • Να τον προσέχεις γιατί κάνει πράγματα που δεν γνωρίζεις και κρυφά από εσένα
Με έντονες  και άγριες φωνές έλεγε << Θα στον φτιάξω εγώ τον άντρα σου >>.
Η απρεπή συμπεριφορά του συναδέλφου είχε ως συνέπεια να μου δημιουργήσει έντονη αναστάτωση στην οικογένεια μου. Θέλω να σας γνωρίσω ότι και στο παρελθόν που εκτελούσε ο συγκεκριμένος συνάδελφος χρέη Κ. Σταθμάρχη  με αντιμετώπιζε με εμπάθεια και εμμονή. Η συμπεριφορά του ήταν πάντα επιθετική και ο εκφοβισμός στον χώρο εργασίας ήταν καθημερινός.

Παρακαλώ ενέργειες σας

Ο καταγγέλων


Τσιάμης Δημήτριος
                                             Κλειδούχος  Σταθμού Βόλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.