Σε οδύσσεια μετατράπηκε το ταξίδι για τα IC 60
και 61 λόγω των χθεσινοβραδινών προβλημάτων με τις κατολισθήσεις και τα καλώδια της ηλεκτροκίνησης.
Το IC 60 έφτασε στην Θεσσαλονίκη με 3 ώρες και 20 λεπτά καθυστέρηση αφού περίμενε να αναχωρήσει το IC 61 από τον Παλαιοφάρσαλο, κάτι που έγινε περίπου στις 23.10.
Το IC 61 έφτασε στην Αθήνα με 6 ώρες καθυστέρηση!!!! αφού εκτός της αναμονής στον Παλαιοφάρσαλο για το θέμα των καλωδίων, χτύπησε και αυτό σε βράχια που είχαν πέσει στην γραμμή εξαιτίας της έντονης βροχόπτωσης, με αποτέλεσμα να προκληθεί ζημιά στην Δ/Η και στις Αγγείες να χρειαστεί να πάρει εφεδρική μηχανή από το Λιανοκλάδι.
Τέλος όπως μας πληροφόρησαν η ζημιά που είχε προκληθεί στην κονσόλα στην γραμμή ηλεκτροκίνησης οφείλεται σε πτώση κεραυνού.
Ένα ακόμα δύσκολο βράδυ για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
και 61 λόγω των χθεσινοβραδινών προβλημάτων με τις κατολισθήσεις και τα καλώδια της ηλεκτροκίνησης.
Το IC 60 έφτασε στην Θεσσαλονίκη με 3 ώρες και 20 λεπτά καθυστέρηση αφού περίμενε να αναχωρήσει το IC 61 από τον Παλαιοφάρσαλο, κάτι που έγινε περίπου στις 23.10.
Το IC 61 έφτασε στην Αθήνα με 6 ώρες καθυστέρηση!!!! αφού εκτός της αναμονής στον Παλαιοφάρσαλο για το θέμα των καλωδίων, χτύπησε και αυτό σε βράχια που είχαν πέσει στην γραμμή εξαιτίας της έντονης βροχόπτωσης, με αποτέλεσμα να προκληθεί ζημιά στην Δ/Η και στις Αγγείες να χρειαστεί να πάρει εφεδρική μηχανή από το Λιανοκλάδι.
Τέλος όπως μας πληροφόρησαν η ζημιά που είχε προκληθεί στην κονσόλα στην γραμμή ηλεκτροκίνησης οφείλεται σε πτώση κεραυνού.
Ένα ακόμα δύσκολο βράδυ για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.