Παρασκευή, 11 Αυγούστου 2017

Οι ηλεκτροδηγοί της ΣΤΑΣΥ τάσσονται υπέρ πιο συχνών δρομολογίων τη καλοκαιρινή περίοδο

Το σωματείο ηλεκτροδηγών και λοιπών εργαζομένων κίνησης της ΣΤΑΣΥ, με ανακοίνωσή του, διαμαρτύρεται για τα αραιά
δρομολόγια σε μετρό και ηλεκτρικό τους καλοκαιρινούς μήνες, ζητώντας την κατανόηση του επιβατικού κοινού, επιρρίπτοντας – παράλληλα – ευθύνες στη διοίκηση της εταιρείας.
Όπως υποστηρίζουν, είτε λόγω της κρίσης, είτε εξαιτίας της αύξησης των τουριστών, το κοινό που μετακινείται στην Αθήνα είναι πολύ περισσότερο, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, οπότε χρειάζεται να τροποποιηθούν  άμεσα τα δρομολόγια, λαμβάνοντας υπόψη τις επικρατούσες συνθήκες.
Η ανακοίνωση του σωματείου
Αποστολή των εργαζόμενων στη ΣΤΑΣΥ είναι η μεταφορά του επιβατικού κοινού στο μέγιστο δυνατό επίπεδο εξυπηρέτησης, με γνώμονα τις υψηλές προδιαγραφές που έχουν τεθεί, ήτοι: ασφάλεια,
ταχύτητα, αξιοπιστία. Σκοπός μας είναι η παροχή συγκοινωνιακού έργου αντάξιου – και υψηλότερου ακόμη – των καλύτερων στο είδος τους φορέων στην Ευρώπη.
Στο πλαίσιο αυτό κινούμενοι, διατυπώσαμε τις επιφυλάξεις μας επανειλημμένως εδώ και δύο χρόνια, σχετικά με το θέμα των χρονοαποστάσεων των συρμών την καλοκαιρινή περίοδο. Διαπιστώσαμε, λοιπόν, ότι ο συγκεκριμένος σχεδιασμός των δρομολογίων, ο οποίος είναι ίδιος με αυτόν που εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια και για την ίδια χρονική περίοδο, δεν επαρκεί για την ορθολογική εξυπηρέτηση των
επιβατών.
Αποτέλεσμα, αποβάθρες σε κεντρικούς σταθμούς ασφυκτικά γεμάτες σε συνθήκες καύσωνα, επιβάτες να μη χωράνε να εισέλθουν στα τραίνα, περιμένοντας καρτερικά να τους «χαμογελάσει η τύχη» όταν φθάσει ο επόμενος ή ο μεθεπόμενος συρμός της «λύτρωσης»…!
Τα πράγματα χειροτερεύουν αν πρόκειται για αεροδρομιακό συρμό, καθόσον ο επιβάτης δε θα χάσει μόνο το συγκεκριμένο συρμό αλλά ενδεχομένως και την πτήση του.
Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι η δυσφορία, η αγανάκτηση και ενίοτε και οργή των επιβατών είναι διάχυτες και έκδηλες, αφού δεν εξυπηρετούνται ικανοποιητικά και το «λογαριασμό» τον πληρώνουν οι εργαζόμενοι ως άμεσοι αποδέκτες. Παρόλα αυτά, υπενθυμίζουμε ότι κατανοούμε το επιβατικό κοινό και είμαστε στο πλευρό του, έχουμε δε ήδη εγκαλέσει, πολλάκις, τους υπεύθυνους στο να ληφθούν τα απαιτούμενα για το σκοπό αυτό μέτρα.
Θα πρέπει, λοιπόν, οι αρμόδιοι οι οποίοι έχουν την ευθύνη για το ωρολόγιο πρόγραμμα, να εισακούσουν τις προτάσεις των εργαζόμενων (που και γνώση και εμπειρία έχουν), να υπολογίσουν το γεγονός ότι στην Αθήνα είτε λόγω της κρίσης, είτε εξαιτίας της αύξησης των τουριστών, το κοινό που μετακινείται είναι κατά πολύ περισσότερο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια κι έτσι να τροποποιήσουν άμεσα τα δρομολόγια, λαμβάνοντας υπόψη τις επικρατούσες συνθήκες.
metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.