Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Ας δούμε μερικές ακόμα περιπτώσεις κόπωσης των Μηχανοδηγών

Αποτέλεσμα εικόνας για κόπωσηΕίναι να απορείς με το τι «παρακολουθεί»  το «άγρυπνο» μάτι του  σωματείου όπως

ισχυρίζεται το blog του προέδρου.

Την καταπόνηση την βλέπει μόνο σε μερικούς και όχι σε όλους τους Μηχανοδηγούς.
Ειδικά σε αυτούς που ίσως να μην ανήκουν στην παράταξη του.

Ο συνάδελφος που αρνήθηκε να πάει στο Θριάσιο δεύτερη φορά είχε άδικο;
Φυσικά και δεν είχε άδικο. Είχε απόλυτο δίκιο και τον στηρίζουμε 100%.

Όμως δεν είδαμε τον πρόεδρο να έχει την ίδια προσοχή και σε άλλες περιπτώσεις κόπωσης των μηχανοδηγών.

Γιατί  όπως και να το κάνουμε κόπωση είναι:

·      Όταν ο προγραμματισμός εργασίας δεν βάζει κανέναν εφεδρεία-ελιγμούς το βράδυ και αναγκάζονται να τα κάνουν όλα οι ουρές από τα τρένα.
·      Να έρχεσαι  στο ΜΑΙ μετά από 500 χιλιόμετρα  ταξίδι και να σου λένε ...κάτσε δεν έχω κανέναν.
·      Να έρχεσαι από Χαλκίδες και να σου λένε τράβα για μανούβρα στο αμαξοστάσιο.
·      Να σου αλλάζουν το ωράριο χωρίς να σε ενημερώσουν.
·      Να σου αλλάζουν την υπηρεσία χωρίς να σε ενημερώσουν.
·      Να σε φέρνουν συνέχεια στο 10ωρο για δουλειά.
·      Να πηγαίνεις 500 χιλιόμετρα απόσταση με βοηθό
·      Να κάνεις αναφορά για ρεπό και να μην σου δίνουν ποτέ την ημερομηνία που το ζητάς.
·      Να κάνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι τις υπηρεσίες ελιγμών.

Να μην σε ενημερώνουν ότι δεν υπάρχει αντικαταστάτης σου (γιατί ο προγραμματισμός υπηρεσίας ακύρωσε την υπηρεσία) για τα δρομολόγια που ακολουθούν και να το μαθαίνεις όταν φτάνεις στο σταθμό και δεν βλέπεις πουθενά τον συνάδελφο.

Δεν είναι μέγιστη κόπωση να μηχανοδηγείς πέντε ώρες χωρίς να πάρεις ανάσα και να σου λένε ότι είναι διάλειμμα η αλλαγή χειριστηρίων 5 λεπτών στην Αθήνα;

Και πριν τις αλλαγές στην ΔΙΚΑΜ δεν υπήρχαν αυτά τα προβλήματα;

Δεν γινόντουσαν ακριβώς τα ίδια πράγματα στο μηχανοστάσιο που γίνονται σήμερα;
Δεν είχαμε μηχανοστασιάρχες υπηρεσίας να μένουν μόνοι  τους χωρίς μηχανοδηγό και να βάζουν τις μηχανές στους λάκκους;
Πόσα εμπορικά δεν έχουν «κόψει» συνάδελφοι Μηχανοδηγοί και βοηθοί στο Λιανοκλάδι λόγω κόπωσης;
Αλήθεια πρόεδρε δεν είναι κόπωση το σωληνάδικο όταν φεύγεις το πρωί και γυρνάς με το 59 στο ΜΑΙ; Ξέρεις πόσες ώρες είναι;
Είπες κάτι για αυτό και δεν το ακούσαμε;
Αυτά πότε θα τα διερευνήσει το άγρυπνο μάτι του σωματείου; Πότε θα τρίξει τα δόντια για να μην παίζουν με την δουλειά του μηχανοδηγού;

Ξέρουμε όλοι τι πραγματικά συμβαίνει και τι διαπιστευτήρια έχει δώσει ο πρόεδρος στην διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς πλέον είναι ο φανατικότερος οπαδός του σανό και νερό.


 Σε λίγο όμως θα τελειώσει και το σανό και το νερό και τότε θα σας δούμε.

Υ.Γ. Τελικά έχουν ή δεν έχουν διάλειμμα οι νέες υπηρεσίες του Προαστιακού; Γιατί ο πρόεδρος προσπαθούσε να μας πείσει ότι έχουν 42 λεπτά....

9 σχόλια:

  1. Ανώνυμος8/21/2017

    ΞΕΡΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΠΟ ΚΟΥΡΑΣΗ. ΕΒΔΟΜΟΣ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΡΕΠΟ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟ ΕΙΝΑΙ-19 ΜΕΡΕΣ ΔΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΒΑΖΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΡΕΠΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΗ-ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΡΙΣΙ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ 8 ΡΕΠΟ.ΑΛΛΑ ΘΕΛΗ ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΥΘΗ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΣΤΟ ΜΑΙ-ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΔΟΥΛΕΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8/21/2017

    Η απάντηση από το στέκι του Κώστα ανεπαρκής τα κλασικά για όλα φταίνε οι άλλοι και για την ταμπακιέρα ουδέν σχόλιο η μπάλα στην εξέδρα
    Σοβαρευτείτε επιτέλους και δώστε λύσεις κουράσατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος8/21/2017

    Ο πρόεδρος μιλάει λες κ δουλεύει κανονικά είναι να γελάς με τις αναλύσεις του εξαφανισμένου από παντού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος8/21/2017

    Τι εγραψε το ατομο.Να μην μιλαει η Νεα Ελξη γιατι πηγαιναν παλια συναντηση 600 χιλιομετρα με βοηθο!!!Γιατι τωρα τι γινεται;Θα μας τρελανει ο τυπος!!!Τι αλλαξε σημερα αυτος;Ανεβα ρε μεγαλε σε κανενα 600 η μηπως δεν ξερεις τι ωρα φευγει ;
    Το πεντε δυο αγορι μου μην ξεχασεις που δεν εχεις δουλεψει ΠΟΤΕ.Πρωτος στην κονομα ησουνα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος8/21/2017

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΟΤΙ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΑΩΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος8/22/2017

    Έχει πλάκα ο ΝΕΜΕΣΙΣ ή αλλιώς ασβός ή μήπως δεν ξέρει γιατί τον λένε όλοι ασβο;
    Για ασβός πάντως δεν θα έπρεπε να έχει πρόβλημα να περπατήσει στα μπαλάστρα.Μπαλάστρα αυτά δηλαδή που βλέπει σε φωτογραφίες.
    Αν δεν ήταν τόσο γλοιώδης και αλητάκος δεν θα του είχε πετάξει το γάλα στο κεφάλι μηχανοδηγός.Γέλαγε όλο το μηχανοστάσιο με την μάπα του .Ούτε θα τον είχε σφαλιαρήσει άλλος .Του κλώτσου και του μπάτσου ο τύπος και παριστάνει τον παράγοντα στους μηχανοδηγούς.
    Ρε ασβέ αγόρι μου θυμάσαι που παρακάλαγες να κάνεις τρενάκια με κονόμα για να πάρεις το μηχανάκι ;
    Πως το είχε πει εκείνος ο Α γελώντας;Ε το βοηθάμε το παιδί να πάρει το μηχανάκι για να κάνει τις δουλειές της παράταξης η οποία παράταξη ήταν η ΠΑΣΚ.
    Αλλά αυτά έχει η ζωή.Ο άνθρωπος που τον σφαλιάριζαν οι μηχανοδηγοί και του πέταγαν νερά και γάλα στην μάπα κάνει τον δραγουμάνο.
    Είναι αλήθεια ο φελός πάντα επιπλέει

    Το αγόρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/22/2017

      Δε ήταν καθαροαιμη πασκ η παράταξη. Ήταν βαρελοπασκ. Για αυτό και έφυγαν όλοι για ΣΥΡΙΖΑ. Όπου φυσάει ο άνεμος

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος8/22/2017

    Ρε παιδιά μην ζορίζετε τον πρόεδρα.
    Έχει να σκεφτεί ποια θα διαλέξει από τις spice-models που του έρχονται στο mail του σωματείου. Εκτός αν έδωσε το mail του σωματείου στα κορίτσια και έχει επαφές για το συμφέρον των Μηχανοδηγών!!!!
    Πρόεδρα την απόδειξη στο ΤΑΠΕΛ μετά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/22/2017

      ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΣΑΙΤ ΜΕ ΡΟΥΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΡΩΣΙΔΕΣ;

      Διαγραφή

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.